>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
|
|
|
Shotgun Neostead
No, gadaliśmy już o Jackhammerze i SPAS-ie, to teraz pora na moją ulubioną automatyczną śrutówkę: Neostead’a. Zrobiło ją dwóch inżynierów z Południowej Afryki. Dobra, dobra, wiem że Afryka to dzikusy itd., ale jak posłuchasz... Jesteś z Texasu, tak? Nie lubisz czarnych? No to masz pecha, ale może pocieszy cię fakt, że inżynierowie byli biali. A teraz nie przerywaj.
Jak już ten śmierdzący końmi południowiec raczył zauważyć, Afryka z porządnej cywilizacji przed wojną znana nie była, ale widać broń robić tam umieli. Z tego wniosek, że cywilizacja do produkcji śmiercionośnego sprzętu potrzebna nie jest. No chyba. Tak czy inaczej, Neostead jest śrutówką unikalną. Ma bardzo wytrzymałą, chociaż dość skomplikowaną konstrukcję. Mianowicie, ma ruchomą lufę. Po co mu taka? No wiesz, naciskasz spust, śrut (albo pocisk) wylatuje, lufa przesuwa się do przodu i wyrzuca łuskę, następnie przesuwa się do tyłu i pobiera następny ładunek z magazynka umieszczonego nad lufą, po czym szybko wraca na pozycję wyjściową. Możesz znowu nacisnąć spust. Oczywiście możesz trzymać spust i opróżnić magazynek w kilka chwil, tak jak w tym potworze Jackhammerze. Inna nowinka w Neostead to podwójny magazynek. No, co masz taką minę? Jak mówię, że podwójny to podwójny i bez dyskusji. Tak, wiem ile to jest dwa. Już ci mówiłem żebyś nie przerywał... Wiesz co będzie za trzecim razem?
Każdy magazynek może pomieścić 6 ładunków śrutu/pocisków (niepotrzebne skreślić) - jest to cholernie wygodne. W jeden magazynek możesz załadować śrut, w drugi coś na większe odległości. Jakbyś nie chciał komuś zrobić krzywdy, to ładujesz gumowe kule, można je jeszcze znaleźć, zdaje mi się, że w Nowym Jorku mają jeszcze spory zapas. Zmiana pobierania pocisków z jednego magazynka na drugi to kwestia przełączenia jednego pstryczka, czy jak to sobie nazwiesz. Cała pukawka jest zrobiona z lekkich i wytrzymałych stopów, pusta waży niecałe 4 kg. Dla ułatwienia dodam, że to mało jak na combat shotgun. Dla porównania: Jackhammer waży ponad 4.5 kg. No i łatwo go opanować, ma stosunkowo niewielki odrzut. A żeby wrzucić do niego nowe pociski, należy podnieść oba magazynki. No, odchylają się na takim zawiasie nad wylotem lufy. Ładujesz pojedynczo. To chyba jedyna wada, bo wiesz, zanim napchasz 12, albo chociaż 6 sztuk amunicji, to trochę czasu minie. Lepiej, żeby w tym czasie ktoś cię osłaniał.
(Na koniec pouczę was jak Ezz zrobił to przy SPAS-ie: gówno mnie obchodzi magazynek, z którego można zrobić minę. Strzelby, jak sama nazwa wskazuje, służą do strzelania!)
Wagomiar: 12".
Pocisk: Śrut, lub breneka
Szybkostrzelność: 1
Pojemność Magazynka: 6+6
Reguły Specjalne: Niezawodny, Wolne przeładowanie (1 segment za otwarcie komory i 1 segment za każdy pocisk)
Obrażenia: Śrut, lub Ciężkie (breneka)
Punkty Przebicia: 0, lub 1 (breneka)
Wymagana Budowa: 13
Cena: 90 g
Dostępność: Mała
Pobierz kartę do Arsenału Gracza.
GSP_Dibbler. |
komentarz[9] | |
|
|
|
|
|
Komentarze do "Shotgun Neostead" |
|
|
|
|
|
|
Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!
|
|
Sonda |
Top 10 |
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
ShoutBox |
|
|