..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
    ORBITAL MENU
    » Neuroshima
    » Świat
    » Bohater
    » Rozrywka
    POLECAMY

     SZUKAJ
    » Mapa serwisu
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

Diler


"Wcale nie musisz. Po prostu chcesz. Zresztą... Jeden raz nie zaszkodzi..."

Właśnie tych ludzi najbardziej nie lubią Nowojorczycy. Chodzą w ciemnych płaszczach i co chwilę pytają kogoś po cichu, czy nie chce spróbować. Narkotyki po wojnie są tak samo opłacalne jak przed nią. Dlaczego dilerzy mieliby porzucić swój fach? Dlaczego mają nagle odczuć wyrzuty sumienia? Zadanie jest proste. Bierzesz działkę, idziesz na ulicę, gadasz z pierwszym lepszym gnojkiem przez kilka minut, a potem jesteś dziany. Masz hajs! Tylko to się liczy... Jak masz hajs, to masz leki. Jak masz hajs, to masz broń. Jak masz hajs, to masz paliwo. Masz wszystko! Nieważne, że on potem przez to umrze – co cię to obchodzi? A gdyby on nie kupił od ciebie Tornado, to ty byś umarł. Albo ty albo on. Tak więc w 99% przypadków odpowiedź brzmi "zdecydowanie ja". Widzisz jakie to proste? No! To bierz te działki, co ci na stole przygotowałem i idź na miasto. Chłopaki z Dark Visions czekają na dostawę... NIE ZAPOMNIJ SHOTGUNA! Te działki to sporo kasy!

Cechy:

Reklama dźwignią handlu
Dotrzeć do klienta - to jest to. Dobrze go poznać i umieć z nim rozmawiać. Wiedzieć czego oczekuje i jak mu to załatwić, by nie być stratnym. Długo już w tym siedzisz. Poznałeś tajniki rozmawiania z ludźmi. Nie jesteś byle lamusem z garścią strzykawek w kieszeni. Jesteś bardziej retoryczny niż niejeden psychoanalityk! Perswazja, Zastraszenie, Blef, Niezłomność i Postrzeganie emocji - oto umiejętności, które wyróżniają cię z tłumu. Albo bierzesz wszystkie na 1+, albo trzy na 2+, albo jedną na 4+ - nie znam cię tak dokładnie, nie wiem jaki dokładnie jesteś...

Ćpaj na zdrowie!
No, chłopie! Skąd to masz?! Przyznaj się! Tyle Tornado! Tyle trawy! Przez tydzień tego nie przerobimy! Trzeba będzie to sprzedać, bo zejdziemy z tego świata za szybko...

Dostępność dragów jest o 20% większa, chyba, że wynosi 0%.

Z górnej półki
Masz złote ręce, fach w ręku, sokole oko, duszę na ramieniu, z niejednego pieca chleb jadłeś, wiesz, gdzie raki zimują i za ciężką pracę otrzymałeś już swoje kołacze.

Tornado, które jakoś poprawiałeś – czy to przez prażenie, czy przez destylowanie – jest lepszej jakości. Możesz teraz wybrać jedną opcję: czas trwania wizji jest o półtora raza dłuższy, wykonuje się jeden rzut na efekt uboczny mniej (nie mniej niż jeden), lub szansa na przejście jest o jedną k20 większa.


Paprotek.
komentarz[40] |

Komentarze do "Diler"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.
© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl

Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!

   PATRONUJEMY

   WSPÓŁPRACA

   Sonda
   Czy interesują cię raporty z sesji NS?
Tak!
Nie.
A co to?
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Pasożyty
   Hibernatus (....
   Yakuza
   FATEout
   Legia Cudzozi...
   Pistolet Maka...
   Łowca - dzień...
   Neuroshimowe ...
   Śpiąca Królew...
   Bo kto umarł,...

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.022543 sek. pg: