..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
    ORBITAL MENU
    » Neuroshima
    » Świat
    » Bohater
    » Rozrywka
    POLECAMY

     SZUKAJ
    » Mapa serwisu
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

Inkwizytor





"I choćbym szedł ciemną doliną, zła się nie ulęknę, bo jestem największym sukinsynem w tej pieprzonej dolinie!"

W oczach płomień, na twarzy wredny uśmiech szaleństwa w polewie samozadowolenia. I tak, patrzy się na trupa i zaczyna się śmiać. A potem rzuca jakimś monologiem, coś o wierze i demonach. Nagle chciałem być jak najdalej stamtąd... Rozumiem, że życie w okolicach Salt Lake City nikomu nie wychodzi na dobre, ale to już lekka przesada. Właściwie mogłem przetrawić to, że zabił go tylko dlatego, że nie wierzył. Takie już skurczybyki z tych mnichów. Ale to w jaki sposób to zrobił... I z jakim bestialstwem! Tylko za pomocą miecza... Naprawdę cieszę się, że mało takich spotykam. Przy nich kolesie z Żelaznego Gangu są milutkimi towarzyszami rozmów, z którymi aż chce się wypić cokolwiek bezalkoholowego.

Cechy:

Fanatyk
Niby normalny człowiek. Możliwe, że nawet całkiem przyjemny i miły dla otoczenia. Ale wystarczy, że ktoś powie coś nie tak, w dość nietrafionym temacie zwanym wiarą... Małe drewniane kółko zębate uruchamia mechanizm prowadzący do reakcji łańcuchowej.

Po wejściu w szał, wywołanym jakimkolwiek zachowaniem antyreligijnym, Inkwizytor przy trafieniu każdą ranę krytyczną traktuje jako ranę ciężką. Oczywiście po "zgaszeniu" szału, rana wraca do swojego starego stanu, przez co bardzo potrzebny będzie mu dobry medyk...

On to kurwa zrobił mieczem?
Tak się czasami dzieje. Zaczyna coś paplać po łacinie i uderza. Biorąc pod uwagę stan ciała ofiary, zastanawiam się, jak on, do jasnej cholery, zrobił to mieczem?

Inkwizytor podczas walki mieczem otrzymuje dodatkowe +1 do zręczności w ataku oraz dodatkowe +1 do zręczności podczas walki z wieloma przeciwnikami.

Nikt nie spodziewa się inkwizycji
Praca inkwizycji to wojna, a na wojnie najważniejszy jest wywiad. Tylko jeśli do perfekcji opanujesz sztukę wywiadu będziesz w stanie naprawdę zaskakiwać ludzi, od zaskoczenia zaś do sukcesu już tylko jeden krok.

Podczas tropienia herezji i wszelkiej nieprawości, z pewnością będziesz wypytywał o informacje ludzi wszelkiego formatu – prostych chłopów, handlarzy, ludzi w barach i oczywiście legendarnych, wszystkowiedzących barmanów. W trakcie takich rozmów twój Charakter rośnie o 1. Sposób prowadzenia dyskusji jest albo tak tendencyjny, albo tak uprzejmy, albo wręcz tak zagmatwany, że po spotkaniu MG musiałby wyrzucić 17-20 na k20, aby przesłuchiwany postanowił zakablować, komu trzeba, że wypytywałeś i co powiedział. Obaj wiemy, że gdyby przesłuchiwany to zrobił, cały misterny plan poszedłby wpizdu. Ale to się zdarza rzadko, a dzięki temu zupełnie nikt nie spodziewa się inkwizycji!


Mort.
komentarz[65] |

Komentarze do "Inkwizytor"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.
© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl

Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!

   PATRONUJEMY

   WSPÓŁPRACA

   Sonda
   Czy interesują cię raporty z sesji NS?
Tak!
Nie.
A co to?
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Pasożyty
   Hibernatus (....
   Yakuza
   FATEout
   Legia Cudzozi...
   Pistolet Maka...
   Łowca - dzień...
   Neuroshimowe ...
   Śpiąca Królew...
   Bo kto umarł,...

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.019978 sek. pg: