..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
    ORBITAL MENU
    » Neuroshima
    » Świat
    » Bohater
    » Rozrywka
    POLECAMY

     SZUKAJ
    » Mapa serwisu
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

Łowca niewolników


"Co tak patrzysz? Że niby nieludzkie, niemoralne? Daj mi stary słownik, bo nie wiem o czym mówisz. Łapię ludzi i sprzedaję ich na areny, albo do pracy. Łapię też mutasy i bestie. Wiesz jaka jest różnica? Bestie i mutki nie płaczą... z reguły."

Łowcy nie są popularni. Bądźmy szczerzy, oni nawet między sobą się nie lubią. Żeby takim zostać, trzeba mieć naprawdę nierówno pod sufitem, albo być cholernym skurwielem... albo i to, i to. Nie zmienia to jednak faktu, że w tym pieprzonym świecie istnieje cholernie wysokie zapotrzebowanie na ich usługi. Dobry Łowca, z odpowiednim sprzętem, może zarobić fortunę na jednym zleceniu. No bo często i tak się zdarza, że polują na jakąś konkretną pokrakę, za którą ktoś naprawdę dużo im zapłaci. Ale i zwykłym włóczęgą nie pogardzi taki.

Polowanie na jednostki to jednak nie wszystko, czym zajmuje się taki osobnik. Można przecież dostać zlecenie na dostarczenie większej liczby osobników do przymusowej pracy. Oczywiście nie chodzi o normalnych ludzi, bo sam Łowca Niewolników nijak nie da rady ich wszystkich złapać, a potem jeszcze dowieźć gdzie trzeba. Żeby jednak wykonać zlecenie, wystarczy, że pójdzie i złapie w jednym miejscu kilku meneli, a zbieranie, krępowanie, a następnie dowożenie do zleceniodawcy ludzi pijanych w sztok po imprezie, też nie wygląda na głupi pomysł.

Nie wolno też zapomnieć, że choć rzeczywiście nie muszą się między sobą lubić, to jednak zdarza im się współpracować ze sobą. Dzięki połączeniu swoich umiejętności mogą spróbować złapać kogoś naprawdę porządnego, kogoś, kto nie zdechnie w pracy po kilku dniach z wycieńczenia. A jak się łatwo domyślić, za takie osoby można dostać najwięcej gambli. Inna sprawa, jak się Łowcy między sobą podzielą. Jeśli się nie dogadają, może nawet dojść do walki.

Gdzie najłatwiej znajdują zatrudnienie? W Federacji Appalachów, gdzie zawsze znajdzie się szlachciura, co będzie potrzebować kogoś, kogo mogłaby wykorzystywać do pracy. Bossowie mafijni na pewno też nie pogardzą darmową siłą roboczą. Generalnie jednak, w obecnym świecie każdy chciałby mieć chyba jakiegoś murzyna, który robiłby za niego wszystkie nieprzyjemne czynności. Tak nisko niestety upadliśmy.

Jeśli trafisz na ich karawanę, to znaczy, że masz cholernego pecha stary i lepiej żebyś był szybszy.

Cechy:

Debile są głupi
Są targi niewolników, gdzie nie warto pokazywać się z bandą półdebili nie umiejących nawet mówić, nie wspominając już o czytaniu i pisaniu. Są jednak i takie, na których najlepiej schodzą "średniaki", a nawet "odpadki", jak mówi się o "towarze z niższej półki". Niektórzy łowcy niewolników specjalizują się w łapaniu właśnie tych najprostszych. Praca jest łatwiejsza, zysk idzie z ilości, nie z jakości, a nawet tutaj trafiają się jakieś perełki. Myślisz, że skąd przeważnie biorą się sombre na arenach? Byli po prostu na tyle głupi, że na własnym podwórku nie potrafili spierdolić przed siatką, albo zwyczajnie wódz sprzedawał ich za paczkę fajek, bo i tak nie miałby z nich pożytku…

Znasz perfekcyjnie zwyczaje większości bestii, głównych szczepów mutantów, oraz zdecywilizowanych ludzi, jak niektóre plemiona indiańskie, żelazny gang, ludzie lodu, czy ludzie urodzeni i wychowani w niewoli. Wiesz, co zrobią, gdy zostali zranieni, gdzie będą szukać schronienia, jak szybko mogą się przemieszczać, co jest ich słabą stroną, czym je odstraszyć, itd. Wiedza daje ci również ułatwienie 10% do wszystkich testów przeciwko istotom typowym, ale mniej inteligentnym niż człowiek. Jeśli MG ma wątpliwości, czy cecha powinna zadziałać, powinien wykonać test Sprytu, w którym gracz ma premię +3.

Taka akcja, żebyś dał piątaka
W gruncie rzeczy w całym fachu chodzi tylko i wyłącznie o to, aby sprzedawać zdobyty towar. Ot, handel. A w handlu sukcesem jest uzyskanie możliwie wysokiej ceny za możliwie tani towar. Po prostu. No to skoro wszystko jest takie proste, to cecha wcale nie będzie skomplikowana.

Podczas testów, od których zależy wysokość wynagrodzenia za sprzedawanych niewolników lub za przyjmowane zlecenie otrzymujesz suwak.

Na policjanta
Dobry policjant to taki, który podczas starcia nie zrobi ci krzywdy, a jedynie w doskonały sposób obezwładni. Niewielu łowców niewolników potrafi tak sprawnie łapać swoje ofiary, jak gliniarze na starych filmach. Założę się, że gdyby instytucja policji przetrwała zagładę, aktualnie posiadałaby wysoki prestiż w branży niewolniczej.

Otrzymujesz techniki Północnej Corridy "Chwyt" i "Dźwignia" nawet, jeśli nie posiadasz tej sztuki walki. Podczas strzelania, trafienie w głowę możesz zawsze zamienić na trafienie w korpus, a trafienie w korpus na trafienie w rękę lub nogę.


Konor.
komentarz[0] |

Komentarze do "Łowca Niewolników"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.
© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl

Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!

   PATRONUJEMY

   WSPÓŁPRACA

   Sonda
   Czy interesują cię raporty z sesji NS?
Tak!
Nie.
A co to?
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Pasożyty
   Hibernatus (....
   Yakuza
   FATEout
   Legia Cudzozi...
   Pistolet Maka...
   Łowca - dzień...
   Neuroshimowe ...
   Śpiąca Królew...
   Bo kto umarł,...

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.023451 sek. pg: