..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
    ORBITAL MENU
    » Neuroshima
    » Świat
    » Bohater
    » Rozrywka
    POLECAMY

     SZUKAJ
    » Mapa serwisu
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

HK CAWS





No, tym razem pokażę ci shotguna produkcji naszej ulubionej firmy z kraju piwa i kiełbasy. Od razu widać rękę mistrzów. Magazynek w układzie Bull-Pup, zwiększony zasięg, niemal kompletny brak odrzutu, dzięki wprowadzeniu zespołu ruchomej lufy i masa innych atrakcji, pokroju szerokiego zastosowania w konstrukcji tworzyw sztucznych i kompozytów oraz nowoczesna budowa systemu spustowego. Oto właśnie owoc współpracy germańskiej perfekcji, z techniką kochanego USA.

Ta armatka niesie ci śrut na ho ho! i nawet dalej - po prostu rewelacja, jak na strzelbę. Tkwi w tym zasługa amunicji, o której za chwilę oraz wzmocnionej konstrukcji zamka. Broń dobra na każdą sytuację i tym większa szkoda, że jej produkcję zatrzymano bardzo wcześnie - naprawdę ciężko teraz dorwać tę spluwę. Słyszałem co prawda, że tuż przed wojną wrócono do niej, ale efektów wznowienia produkcji jakoś nie widać.

Czym to strzela? Nie, nie loftkami kal.12, tylko specjalną amunicją wysokociśnieniową, pozwalającą na posyłanie śrucin dalej niż kiedykolwiek dotąd w podobnych konstrukcjach. Gdyby taki nabój odpalić w zwykłej strzelbie, rozerwałoby ją pewnie na strzępy. W każdym bądź razie, lufa i zamek długo by nie wytrzymały.

Ponadto jest owej amunicji diablo mało, zaś samodzielne przerobienie standardowej graniczy z cudem. Sama spluwa również nie leży na każdej półce, w każdej dziurze w tym kraju - powiedziałbym nawet, że ledwo można ją dostać w Vegas lub NY, a to już powinno dać dosyć dokładny obraz sytuacji.

Wagomiar: 12"
Pocisk: 19.5e76 mm
Szybkostrzelność: 2 (krótka seria) i 3 (ogień ciągły)
Pojemność Magazynka: 10
Reguły Specjalne: Mały magazynek (10 naboi), Dobra amunicja, Zwiększony zasięg (tabela zasięgu dla pistoletów), Brak odrzutu (nie ma standardowego +10% za strzelanie serią)

Obrażenia: Śrut, lub ciężkie (breneka)
Punkty Przebicia: 1, lub 2 (breneka)

Wymagana Budowa: 10

Cena: 85 g
Dostępność: Niewielka

Amunicja 19.5e76 mm:
Cena: 14g/szt.
Dostępność: Niewielka
PT Produkcji: Cholernie Trudny

Pobierz kartę do Arsenału Gracza.


The_Ezekiel.
komentarz[3] |

Komentarze do "Shotgun HK CAWS"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.
© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl

Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!

   PATRONUJEMY

   WSPÓŁPRACA

   Sonda
   Czy interesują cię raporty z sesji NS?
Tak!
Nie.
A co to?
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Pasożyty
   Hibernatus (....
   Yakuza
   FATEout
   Legia Cudzozi...
   Pistolet Maka...
   Łowca - dzień...
   Neuroshimowe ...
   Śpiąca Królew...
   Bo kto umarł,...

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.015411 sek. pg: