..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
    ORBITAL MENU
    » Neuroshima
    » Świat
    » Bohater
    » Rozrywka
    POLECAMY

     SZUKAJ
    » Mapa serwisu
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

Tęczowy Autobus


Są różne bandy pojebów. Hell Angels, Żelazny Gang, Vikings, Ku-Klux-Klan... łapiesz? Kojarzysz zapewne większość z nich, zresztą, cholera, nie o nich mam zamiar ci opowiadać.

Pewna banda świrów jest co najmniej... specyficzna. Sami nie nadawali sobie żadnej nazwy, lecz znani są jako Tęczowy Autobus. Jeśli przed oczami stanął ci Volkswagen Transporter (co? Jak to nie kojarzysz? Legendarnego "Ogórka" nie kojarzysz? No, teraz to rozumiem) pomalowany w różnobarwne, psychodeliczne wzory, z bandą hipisów z gitarami, fletami i innym cholerstwem na pokładzie, to grubo cię zmyliło. Tęczowy Autobus to potężnie podrasowany, wielki autobus wycieczkowy. Opancerzony, że hej. Wyładowany żarciem, lekami, chemikaliami, amunicją. Co, oczka ci się już świecą, hę?

To lepiej je zgaś. Jeszcze jakieś cholerstwo tu ściągniesz, tak daje po gałach. Widzisz, mieszkańcy Autobusu to nie frajerzy. Owszem, są pozytywnie i (o zgrozo) przyjaźnie nastawieni. Nie zmienia to faktu, że jak im podskoczysz, to upadniesz w kawałkach, albo poszatkowany ołowiem.

Nie wiem też, czy zauważyłeś, czemu ta ekipa jest SPECYFICZNA. No tak, mało spostrzegawczy jesteś. Założę się, że nawet nie zorientujesz się, kiedy pójdziesz do piachu.

Ci ludzie są mili. Przyjaźnie nastawieni do otoczenia. Kiedy mogą, pomagają, często nie prosząc o nic w zamian. Traktują siebie nawzajem jak członków rodziny. Do cholery! Co to ma być?! Rozpieprzone Stany, być może cały świat, każdy walczy o przetrwanie, a oni... świry. Banda popaprańców, cholerni samarytanie. Nieważne, tego też pewnie nie załapiesz. Mam wrażenie, że przed wojną również nie byliby uważani za normalnych.

Pamiętam, jak ich kiedyś spotkałem. W pierwszej chwili myślałem, że pędzi na mnie jakaś cholerna maszyna Molocha. Stałem jak wryty i myślałem, spieprzać, nie spieprzać, strzelać, a może właśnie stać nieruchomo, przejedzie obok i mnie nie wykryje... Nagle stanął, pięć metrów ode mnie, wyobraź sobie, wielki autobus, przyspawane płyty pancerne, na dachu M2HB. Myślę sobie: o cholera, już po mnie. Mogiła. Moloch odkrył w sobie poczucie humoru, jeśli maluje swoje maszyny w kamuflażowe plamy różnorakimi farbami.

Jak ze środka wyszło trzech kolesi, to się mało co nie zesrałem. Zamiast mnie ograbić, opatrzyli mnie i spytali o drogę. Nawet, kurwa, podziękowali. Byłem w takim szoku, że bezmyślnie odmówiłem podwiezienia do najbliższego miasta. Jak odjechali, stałem bezmyślnie przez pięć minut. Stałbym jeszcze dłużej, ale mnie jakieś zmutowane gówno zaatakowało.

Powędrowałem potem w kierunku, z którego przyjechali, trafiłem do jakiegoś miasteczka. Sporo się dowiedziałem, bo mieszkańcy Autobusu bardzo tam namieszali. Ktoś chciał ich ograbić, wywiązała się spora rozróba, bo sztywniak był członkiem gangu, tego typu duperele. Lekko ich znielubiono i musieli zwiewać. Ale oto czego się o nich dowiedziałem:

Karo (Kurier [Skrytka], Detroit [Jeśli ma silnik to ruszy])

Kierowca autobusu, albo jak woli siebie nazywać, Kierownik Wycieczki. Lekko nadpobudliwa. Ma półdługie, rude włosy, zielone oczy, niska. Nosi glany, luźną bluzkę z długimi rękawami. Ponadto, z tego co wiem, jest uzależniona od seksu. Zgaś te dwie cholerne latarnie, nie daje byle komu, to ona decyduje, nigdy ty. Jakbyś spróbował, z zimną krwią wpakowałaby ci w bebechy serię z Peemu. Cholera, szkoda, fajne cycki ma, bagażnik też niczego sobie...

Budowa: 12
Zręczność: 14
Percepcja: 11
Charakter: 17
Spryt: 13

Bijatyka: 2
Broń ręczna: 1
Ciężarówka/Wozy Bojowe/Autobus ('Inne umiejętności') - zależnie od MG: 5
Zwinne dłonie: 3
Otwieranie zamków: 1
Pistolety: 3
Broń maszynowa: 2
Mechanika: 3
Wspinaczka: 3
Morale: 1

MP5k [13 naboi] lub Ingram [10 naboi] (zależnie od MG)
Beretta 92 [5 kul]
Nóż
1k4 leki przeciw histaminowe (alergia na sierść zwierząt)
Reszta - zależnie od MG

Koń Emanuel (Zabójca [Jeden strzał], Vegas [Fart])

Krótko, snajper. Lubi szydzić z ludzi, ale w sumie spoko gość. Wysoki, okulary lennonki, bródka, szeroki uśmiech. Stale mówi tonem, jakby miał pretensje do całego świata o to tylko, że istnieje. Słucha, jak sam twierdzi, 'chrześcijańskiego rzygania do mikrofonu'. Mówiłem, że jest spoko? Jest, jeśli ktoś lubi złośliwych skurwieli. Ale jeśli będziesz potrzebował pomocy, możesz na niego liczyć.

Budowa: 12
Zręczność: 16
Percepcja: 13
Charakter: 12
Spryt: 12

Karabiny: 6
Kondycja: 3
Broń ręczna: 2
Wypatrywanie: 4
Czujność: 2
Ukrywanie się: 3
Maskowanie: 3
Fizyka: 4
Morale: 2

M40A3 [3/5], luneta
Browning HP [6/13]
Maczeta
1k4 leki na Syndrom Thurmana
Reszta - zależnie od MG

Patyk (Chemik [Farmaceuta], NY [Czas Patriotów - jeśli teren autobusu uznamy za kraj...])

Szczurowaty bydlak. Wychował się w NY, ale nie ma takiego zajoba jak normalni Nowojorczycy. Szczerze mówiąc, wolałbym gadać z takim, co to mu się ciągle wydaje, że za nim powiewa ogromna flaga, a w tle grają Gwiaździsty Sztandar, niż z Patykiem. Po pierwsze, co chwilę ma nerwowe tiki. Nie jest to miły widok, do tego wkurwia strasznie. Ponoć ktoś opylił mu kiedyś pół litra wody. Co ma jedno do drugiego? Widzisz, ta woda pochodziła skądś na Północy. Prawdopodobnie Moloch pieprznął akurat w tamtej okolicy jakąś neurotoksyną, czy innym gównem, generalnie gość w ciągu trzech dni stał się niemal wrakiem. A wiesz, co w tym jest najlepsze? Pomimo tego gość jest jednym z najlepszych chemików, o jakich kiedykolwiek słyszałem. Gość ma w głowie całą cholerną bibliotekę uniwersytecką (a przynajmniej dział chemii) i potrafi zrobić użytek z tej wiedzy; mówię ci, takich cudów, jakie on produkuje, nie znajdziesz nigdzie. Serio.

Szkoda tylko, że to taki skurczybyk. Cholerny cwaniaczek. Jeśli z niektórych miejsc drużyna Tęczowego Autobusu musi spieprzać, bo chcą ich ograbić, to z pozostałych uciekają dlatego, że Patyk nawkurwiał wielu ludzi. Bydlak uwielbia urządzać oszukańcze gierki uliczne, ma do tego łeb. I szybkie nogi, gdy ktoś nagle odkrywa, że jest przez niego dymany.

Tak. Zupełnie nie pasuje do pozostałej części ekipy. Ale oni go tolerują (chyba tylko dzięki jego niezwykłym umiejętnościom chemicznym). Nie widzę innego wyjaśnienia.

Budowa: 7
Zręczność: 11 (kara +10% do testów)
Percepcja: 9
Charakter: 10
Spryt: 19 (kara +5% do testów - co dużo mu nie zmienia)

Chemia: 7
Rusznikarstwo: 4
Materiały wybuchowe: 5
Zwinne dłonie: 3
Blef: 3
Postrzeganie emocji: 4
Kradzież kieszonkowa: 1

Trzydziestka ósemka [5/6, jeśli, Mistrzu Gry, pozwalasz na coś tak chorego, możesz uznać, że pociski są wypełnione fosforem (u mnie jest to dodatkowe draśnięcie na turę przez 7 tur). Chyba, że jesteś Mistrzem, który optuje za maksymalnym realizmem]
2x Medpak
2x Deadline
3x Painkillers
2 dawki dziwnego proszku(1) [+2 do Budowy, +1 do Zręczności, -2 do Percepcji na 5 minut, po upływie 5 minut znika kara do Percepcji, a bonusy do atrybutów zmieniają się w kary o tej samej wysokości na czas jednej godziny]
1 Dawka dziwnego proszku(2) [Przyspiesza gojenie rany. W pięć minut po zaaplikowaniu rana fastryguje 5% utrudnienia, przez 2 dni usuwa 10% utrudnień każdego dnia].
1k4 leki na drgawki
Reszta - zależnie od MG

Sam Patyk unika walki jak ognia.

Widow (Gladiator [Nie do zdarcia], Missisipi [Kwas w żyłach, chlor w płucach])

Uważaj na nią. Jest miła, ale lepiej byś nie miał zapędów typu "dobry mutek, to martwy mutek". Wierz mi, będzie wiedzieć jeśli tak jest. Sama jest w pewnym stopniu zmutowana, dobrze widzi w ciemnościach, ponadto potrafi czytać w myślach. Nie śmiej się młody, sam w to nie chciałem wierzyć. Do czasu, jak mi jeden koleś z Vegas opowiedział o tym, jak grał w karty, a Widow dołączyła się do grupy kilku zakapiorów, których próbował dymać. Gość był cholernie sprytny i miał zwinne łapska. Jakieś pięć sekund po tym jak usiadła do stołu, nie spojrzawszy nawet na gościa choć raz, rzuciła "nawet nie próbuj wyciągać tego króla karo z rękawa...". Zakapiory z automatu dały gościowi po ryju i rozpłaszczyły go na ścianie. Przeszukiwali go przez długi czas, aż wreszcie znaleźli tę kartę, sprytnie była zbunkrowana cholera. Teraz gość nie robi przekrętów, bo chłoptasie odrąbali mu paluchy. Nożem. Tak, byli pijani.

Nie wiadomo o niej zbyt dużo. Niewysoka. Długie, kasztanowe włosy. Glany, skórzany płaszcz. Bardzo dobrze używa miecza. Słucha heavy-metalu. Co, jak to czego? No nie gadaj, że nie wiesz co to jest heavy-metal... Nie, nie słucha dźwięków wydawanych przez ołów, pacanie! Co ja chciałem... Ponoć jakiegoś kretyna z Teksasu rzuciła myślą o ścianę. Bardzo niebezpieczna w walce.

Budowa: 13
Zręczność: 14
Percepcja: 10
Charakter: 11
Spryt: 12

Walka wręcz: 5
Bijatyka: 2
Odporność na ból: 3
Niezłomność: 2
Morale: 2
Kondycja: 2
Mechanika: 1
Rzucanie: 2

Miecz
Nóż
3 noże do rzucania
Reszta - zależnie od MG

Testy Blefu przeciw niej zawsze mają PT Fart, a suwak może zejść maksymalnie o jeden poziom w dół. I to tylko jak masz 8 Blefu. Ona naprawdę czyta w myślach.

Specjalne ataki:
Cios za 2 sukcesy: Mentalna piącha; zadaje przeciwnikowi cios taki sam, jak cios pięścią za dwa sukcesy postaci o budowie 18. Działa na odległość maksymalnie 4 metrów.
Cios za 2 sukcesy: Odepchnięcie; odrzuca przeciwnika na kilka metrów dalej, zadając przy okazji ranę lekką.
Cios za 3 sukcesy: Fuck off!; działa jak Odepchnięcie, tylko że odrzuca wszystkich wrogów uczestniczących w walce z nią.
Cios za 3 sukcesy: Miazga; wyobraź sobie, że twoja wątroba nagle pęka, albo mózg w sekundę zmienia się w papkę i zaczyna wypływać uszami. Zadaje wybranemu przeciwnikowi ranę krytyczną, omijając pancerz.

Przed powyższymi atakami nie można się obronić w normalny sposób. Jeśli Widow wykonuje cios za dwa sukcesy, a ty sam masz dwa sukcesy, to możesz najwyżej obniżyć obrażenia o jeden poziom, jeśli trzy - o dwa. Podobnie sprawa ma się też ciosami za 3 sukcesy. Wykonanie jednego z powyższych ataków powoduje, że Widow otrzymuje draśnięcie.

Zszywacz (Medyk [Sanitariusz polowy], Nie twój zasrany interes)

Niewysoki, po czterdziestce. Poza tym można go poznać po dredach, ogromnym, garbatym nochalu i tym, że jest wiecznie najarany. Ale wiesz co, ten gość składa całą ekipę do kupy. Dobre, nie?

Budowa: 11
Zręczność: 13
Percepcja: 8
Charakter: 10
Spryt: 16

Pierwsza pomoc: 5
Leczenie ran: 5
Leczenie chorób: 3
Pistolety: 2
Karabiny: 2
Bijatyka: 1
Blef: 3
Odporność na ból: 2

Torba lekarska
Czyste bandaże
0.25 kg marihuany
Strzelba Ithaca Stakeout (opis zamieszczony w dodatku pod tytułem OŁÓW) [4/4]
1 Nabój śrutowy 12 gauge
2 Naboje śrutowe 10 gauge
1k4 leki na niewydolność krążenia
Reszta - zależnie od MG

Posiada sztuczkę Green Peace.

Szymon aka Biskup (Kaznodzieja Nowej Ery [Amen], Nie twój zasrany interes)

Wysoki, ponury gość w płaszczu. Z kieszeni wystaje mu Biblia, twarz zawsze chowa pod rondem kapelusza, głos sugeruje zaś, że nie chcesz widzieć jego gęby. Spróbuj się do niego przyczepić - palnie ci kazanie na temat wartości chrześcijańskich, a jak się nie nawrócisz...

Wiesz co, ponoć kiedyś gadał z dwoma gangerami, od których coś pożyczył. Oczywiście, cholerny kaznodzieja próbował się wymigać, czym doprowadził lichwiarza do szału. Wściekły (bo tak mu było) wyciągnął spluwę, bang, bang, bang, patrzymy, a on leży zdziwiony na połowie gęby, która mu została. Jeden strzał w głowę, dwa w korpus z Magnuma. Sukinsyn jeszcze palnął krótkie kazanie nad trupem. Młody, jeśli to jest prawda, to koleś jest najszybszym rewolwerowcem na świecie. Słyszałem, że koleś od Wściekłego był tak zszokowany, że nawrócił się i ochrzcił tego samego dnia. Zmienił swoje życie. Na niezbyt długo, chrzest nastąpił w cholernej Missisipi...

Budowa: 12
Zręczność: 15
Percepcja: 8
Charakter: 18
Spryt: 10

Pistolety: 5
Karabiny: 1
Zwinne dłonie: 4
Otwieranie zamków: 3
Zdolności przywódcze: 3
Blef: 2
Postrzeganie emocji: 2
Niezłomność: 4
Morale: 4
Perswazja: 2
Nasłuchiwanie: 1
Czujność: 3

Magnum [5/6]
Obrzyn [2/2]
S&W .38 [2/6]
Taurus Jugde [2 naboje .410, 3 naboje .450]
Cała broń jest starannie schowana w płaszczu i spodniach.
1k4 leki przeciw histaminowe (alergia na pokarm roślinny)
Podniszczona Biblia

Sztuczki: Magazynek. Ponadto uznaje się, że zawsze trzyma gotową do strzału broń w dłoni, choćby nie wiem jak była skitrana.

Bobbie "Dick" (Zabójca Maszyn [Empiryk], Posterunek [Na symulatorze wszystko działało...])

Wielki facet, 120 kilo mięśni i stały banan na ryju. Kocha robić niegroźne żarciki innym - a to odetnie komuś przewody hamulcowe, a to dla żartu palnie z półcalówki w czyjś dom lub wrzuci zabezpieczony granat obronny do baru... a skąd jego przezwisko, Dick? Widzisz, są dwie wersje. Jedna, że ma po prostu wielkiego kutasa i dziwki z Vegas mu go nadały. Druga, że jak na froncie był (bo był, udało mu się zwiać jakimś cudem), wielki odłamek mało co mu fujary nie urwał... zwykle obsługuje zamontowane na dachu pojazdu M2HB. I naprawdę potrafi z niego korzystać. Gdyby nie to, jak rzadka jest ta amunicja, mógłby wystrzelać jakąś fikuśną czcionką swój podpis na ścianie...

Budowa: 16
Zręczność: 15
Percepcja: 12
Charakter: 10
Spryt: 9

Wyrzutnie: 4
Broń maszynowa: 4
Pierwsza pomoc: 2
Wypatrywanie: 3
Nasłuchiwanie: 3
Czujność: 3

1k4 leki na Syndrom Draculi
Reszta - zależnie od MG

Arkadij (Ganger [Jeden z nich], Południowa Hegemonia [Urodzony morderca])

To jest specjalny przypadek. Nawrócony na chrześcijaństwo ganger, Amerykanin, któremu wydaje się, że jest ruskiem. Dla niego 40% to nie alkohol, -40 stopni Celsjusza, bla, bla, bla. Tak naprawdę taki z niego rusek, jak ze mnie dziwka z Vegas. Bardzo śmieszne młody, jeszcze raz, a twoje uszy przyozdobią moje drzwi wejściowe. Ale, jak na byłego gangera, to spokojny, jowialny wręcz gość. Z uśmiechem i żartem na ustach rozwali ci szpadlem głowę, ale spokojnie, nie tak łatwo go wnerwić. Często w rozmowie wtrąci coś po rosyjsku, niemal zawsze się wtedy myli. Jego twarz wyraża najgłębszą szczerość i to co mówi zawsze jest prawdą - w pewnym sensie. Hm, właściwie z czymś mi się to kojarzy, ale tak naprawdę nie wiem już z czym. Poza tym posługuje się tylko ruską bronią: wujaszek Kałasznikow nie ma przed nim tajemnic, Stieczkin mu bratem, saperka zaś pełni rolę kumpla do piwa - by nie pić do lustra. Nawet namalował na niej uśmiechniętą buźkę...

Budowa: 15
Zręczność: 13
Percepcja: 14
Charakter: 18
Spryt: 12

Pistolety: 3
Karabiny: 2
Walka wręcz: 4
Czujność: 2
Nasłuchiwanie: 2
Odporność na ból: 4

AK [7/30]
Stieczkin* [20/20]
Saperka**
2 noże
Reszta - zależnie od MG

*Broń: APS Stieczkin
Obrażenia: Lekkie
Punkty Przebicia: 1
Amunicja: 9x18 Makarow
Magazynek: 20
Szybkostrzelność: 1
Reguły specjalne: Celny (-10%), Niezawodny - nie zacina się (zacięcie przy wyniku 20 na kostkach)

**Saperka
Obrażenia: Bud -13: sD/sL/C Bud -16: sL/sC/C Bud -18: sL/sC/K Bud 18+ (sL+L)/C/K

Dla MG: Lepiej, żeby gracze nie walczyli z załogą Autobusu, jeśli jeszcze nie wiesz czemu, polecam sprawdzić jeszcze raz ich sprzęt i umiejętności. Mogą stanowić ciekawostkę lub serię plotek zasłyszanych w barach. Jeśli już się uprzesz, możesz powiązać z nimi jakąś przygodę, albo kilka zadań typu: znajdź nasiona marihuany, płyty zespołów metalowych itp. Ale oczywiście zostawiam wszystko waszej mistrzowskiej inwencji.



Od autora: Cały pomysł został oparty na moim opowiadaniu - te postacie były u mnie głównymi bohaterami. Podobieństwo do osób istniejących w rzeczywistości: nieprzypadkowe, a wręcz złośliwie zamierzone :P Julio, jeśli to czytasz: postać Karo nie jest oparta na tobie; mam inną rudowłosą znajomą w glanach.


Odinoczka.
komentarz[19] |

Komentarze do "Tęczowy Autobus"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.
© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl

Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!

   PATRONUJEMY

   WSPÓŁPRACA

   Sonda
   Czy interesują cię raporty z sesji NS?
Tak!
Nie.
A co to?
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Pasożyty
   Hibernatus (....
   Yakuza
   FATEout
   Legia Cudzozi...
   Pistolet Maka...
   Łowca - dzień...
   Neuroshimowe ...
   Śpiąca Królew...
   Bo kto umarł,...

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.099317 sek. pg: