..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
    ORBITAL MENU
    » Neuroshima
    » Świat
    » Bohater
    » Rozrywka
    POLECAMY

     SZUKAJ
    » Mapa serwisu
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

Elektryczny Duszpastuch



„Dzieci znów uciekły z rekolekcji, ale ksiądz szykuje już nowe metody, mówi że będzie większa frekwencja.”

Pastor O’Maley co prawda straszliwie pije. Co prawda, jak go poniesie na kazaniu, to zaczyna coś pieprzyć o Jezusie i zbawieniu. Co prawda, nie umiał wychować własnych córek - ale ksiądz O’Maley posiada dużą wiedzę, którą czasem nawet potrafi przekazać.

Co z tego, kiedy dzieci u nas zamiast słuchać teorii o budowie przedwojennych elektrowni wiatrowych, wolą obściskiwać się pod barem u Moego, albo wybijać pozostałe szyby w fabryce dętek rowerowych? Sprytny klecha teraz zagania swoją trzódkę metodami może mniej humanitarnymi niż obietnice zbawienia.

Za to skuteczniejszymi. Ja nie wiem jak oni to robili przed wojną, kiedy nie można było gówniarzowi metalowym prętem po dupie przylać. Jak zaganiali bachory do nauki, albo do roboty w polu?


Opis:
Elektryczny Duszpastuch to nazwa lokalna, używana tylko tam, gdzie dotarła sława O’Maleya i jego nauk. Ogólnie mówiąc, na całym świecie pasterze używali cattleprodów do popędzania bydła. Fajna sprawa, na końcu kija (najczęściej kilkustopowego) mamy dwa metalowe bolce… Przytknięte do skóry zwierzęcia (jakiegokolwiek) przesyłają do siebie impuls elektryczny - po skórze tegoż. Boli jak cholera. Policja w NY stosuje to teraz często do tłumienia zamieszek. Bezkrwawo, a skutecznie.

Popedzacz najłatwiej teraz zdobyć w wersji z akumulatorem, starcza na jakieś piętnaście aktów motywujących, w sumie zależnie od jakości akumulatorka.

Mechanika:
Trafienie końcówką podczas walki wymaga dwóch sukcesów - nie wystarczy uderzyć, trzeba dźgnąć w skórę tak, aby obwód się zamknął. Natychmiast następuje porażenie prądem, najczęściej połączone z krzykiem. I zakończeniem walki.

Trafiony musi zdać test Odporności na ból, trudny. Jeśli nie zda - w zależności od skali porażki, MG może poszaleć z opisem reakcji. Jeśli trafiony zda i utrzyma się na nogach nie przerywając walki - zyskuje mój szacunek, ale i 20% utrudnienia. Utrudnienie znika po kilku turach.

Bardzo motywujące do współpracy.

Dostępność: 30% w terenach wiejskich, 5% w miejskich.
Ładunki: Zależnie od jakości, od pięciu do dwudziestu - sprzęt już nie taki jak dawniej. Moc też nie.
Ładowanie: Do prądnicy na kilka godzin.
Cena: 60 gambli? Zależy w jakim stanie jest urządzenie.
Specjalne: Dodaje dwa do badassa podczas przesłuchań i prób motywowania do ruchu.


Raeptaer.
komentarz[9] |

Komentarze do "Elektryczny Duszpastuch"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.
© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl

Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!

   PATRONUJEMY

   WSPÓŁPRACA

   Sonda
   Czy interesują cię raporty z sesji NS?
Tak!
Nie.
A co to?
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Pasożyty
   Hibernatus (....
   Yakuza
   FATEout
   Legia Cudzozi...
   Pistolet Maka...
   Łowca - dzień...
   Neuroshimowe ...
   Śpiąca Królew...
   Bo kto umarł,...

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.449463 sek. pg: